Reisblog Webdy

Weekend Landal Beach Resort Ooghduyne (Julianadorp aan zee)

Het paasweekend staat voor de deur en we gaan er met onze kinderen en oma een paar dagen op uit. We gaan voor 4 dagen naar Landal Beach Resort Ooghduyne in Julianadorp aan zee. Julianadorp is een kustplaats in de kop van de province Noord-Holland. De ligging direct aan de duinen is schitterend. Het kustplaatsje ligt 5 kilometer onder Den Helder en een paar kilometer boven Callantsoog.

De routekaart kunt u terugvinden door bij de betreffende dag op dit icoon te klikken.

Vrijdag 30 maart 2018
Oudewater - Julianadorp aan zee (146 km)

Het is vandaag goede vrijdag. We hebben allemaal vrij en pasen staat voor de deur. De kinderen hebben dinsdag vrij i.v.m. een studiedag dus een ideaal moment om een lang weekend weg te gaan. In de loop van de ochtend halen we oma op en rijden via de A12, N11, A4, A5, A9 en N9 in ruim 1,5 uur naar Landal Beach Resort Ooghduyne in Julianadorp aan zee. We arriveren rond 12.00 uur. Helaas kunnen we nog niet in onze vakantievilla. We lunchen op het park en de kinderen spelen lekker in de speeltijd. Het is snel 15.00 uur en we kunnen naar onze villa (nr. 8). Deze ligt helemaal achter op het park. Gelukkig mogen we de auto bij de villa parkeren. We pakken onze spullen uit en de kinderen gaan lekker de tuin spelen. Het is een grote tuin die uitkijkt op de golfbaan. In de tuin staat een boomhut. Tot aan het eten zijn Lucas en Ruben druk in de weer met het slepen van takken en het mooi maken van de boomhut.
12 graden

Zaterdag 31 maart 2018
Julianadorp aan zee (3,4 km)

Na het ontbijt nemen we een duik in het zwembad. Lucas en Ruben kijken er al een hele week naar uit. We verblijven ruim een uurtje in het zwembad. Het is mooi weer dus we willen vandaag ook nog een wandeling naar het strand maken. Vanaf onze villa is het ongeveer 30 minuten lopen naar het strand. We lopen even over het strand en pakken een lunch bij Strandpaviljoen Paal 6. Het is erg druk maar we hebben geluk dat er nog een deel van het terras wordt open gegooid. We zitten heerlijk uit de wind in het zonnetje. Genietend van de eerste voorjaarszon. Hierna wandelen we rustig terug naar het park. In de omgeving zijn veel bloembollenvelden. De eerste bollen komen inmiddels uit de grond en geven een mooie kleur aan het landschap. Na de wandeling rusten we uit. Ruben en mama brengen nog even een bezoekje aan "Voorlezen met Bollo". Bollo is de mascotte van Landal en iedere dag leest Bollo een verhaaltje voor. Ruben is helemaal in zijn sas en heeft hem zelfs een dikke knuffel gegeven en samen met Bollo gedansd in de disco. 's Avonds dineren we bij Steak & Burgers. Dit restaurant ligt aan het begin van het Landal park en heeft uitzicht op een grote vijver en de golfbaan. Je kunt hier heerlijk eten. Een aanrader!
12 graden

Zondag 1 april 2018 (1e paasdag)
Oudewater - Den Helder (11 km)

Het is eerste paasdag en voor Lucas en Ruben begint de dag met paaseieren zoeken en daarna met eieren schilderen. Iedere keer weer een leuke happening. We doen 's morgens rustig aan. Rond het middaguur brengen we een bezoek aan het Marinemuseum in Den Helder. Een erg leuk museum voor jong en oud met o.a. Brughuis de Ruyter en de onderzeeboot Tonijn. In het weekend is het museum van 12.00 tot 17.00 uur geopend. Na ons bezoek rijden we naar huis. We sluiten eerste paasdag af met een diner bij Kruimeltje in Juliandorp aan zee. Het was niet helemaal een succes. We hadden spijt dat we niet nog een keer naar Steak & Burgers zijn gegaan.
8 graden

Maandag 2 april 2018 (2e paasdag)
Julianadorp aan zee

Tweede paasdag begint regenachtig. We maken een uitgebreid ontbijtje en hierna gaan we zwemmen. Na het zwemmen regent het nog steeds. We hebben allemaal nog de wandeling van gisteren in onze benen. 's Middags relaxen we in de villa. We kijken tv en doen spelletjes. 's Avonds maken we zelf een prakkie zodat we niet de deur uit hoeven.
8 graden

Dinsdag 3 april 2018
Julianadorp aan zee - Oudewater (146 km)

Ons weekendje zit er alweer op. Na het ontbijt pakken we de laatste spullen bij elkaar en checken uit. We rijden rustig terug naar Oudewater.
10 graden

6-persoons villa (6L1) Landal Beach Resort Ooghduyne

foto vakantiehuis foto vakantiehuis foto vakantiehuis
plattegrond begane grond vakantiehuis plattegrond 1e etage vakantiehuis

Vakantievilla (6L1)

Van Foreestweg 20
1787 PS Julianadorp aan Zee Nederland
Tel. 0223 640 100
Email: ooghduyne@landal.nl

Plattegrond Landel Beach Resort Ooghduyne

Informatie over vakantievilla nr.8

Een ruime vakantievilla met een grote woonkamer (zit- en eethoek). In de woonkamer is een tv met Nederlandse zenders. Verder is er draadloos internet. De keuken is voorzien van een oven, magnetron, vaatwasser en een koelkast met een klein vriesvak. De woonkamer heeft een schuifdeur naar een terras en een grote tuin (uitkijkend op de golfbaan). Verder beschikt het huisje beneden over slaapkamer, een aparte toilet, een badkamer met ligbad, douche, wastafel en wasmachine. Op de 1e etage zijn er twee slaapkamers en een aparte toilet en douche. Verder is er nog een berging. Dit huisje heeft veel ruimte en hier kun je zeker langere tijd te verblijven.